STACHOVÁ, T. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti s cílem udržet stávající a získat nové zákazníky. Postup řešení z části odpovídá tématu práce. Studentka provedené analýzy doplnila marketingovým průzkumem zaměřeným na současné zákazníky a studenty spolupracující školy. Návrhy jsou rozděleny dle jednotlivých marketingových nástrojů s finančním vyjádřením předpokládaných nákladů a očekávaných výnosů. Závěrečná práce zpracována uspokojivým způsobem. Obsahuje výraznější nedostatky, které neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Jak jste zjistila výši nákladů například v tabulce č. 2, 3 či 4? Proč jste neuvedla použité zdroje? 2) Z čeho vycházel Váš odborný odhad nákladů na návrhy a očekávaných výnosů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | E |
Studentka si stanovila cíl navrhnout marketingový mix společnosti. Předložená analýza je dostatečně důsledná a předkládá relevantní informace pro zhodnocení stávajícího stavu. Jednotlivé části na sebe logicky navazují. V teoretické části autorka popisuje nástroje, kterými v analytické části rozebírá současnou situaci společnosti. Na základě navazujícího marketingového průzkumu navrhuje několik kroků, které vedou k udržení stávajících a získání nových zákazníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a tím v důsledku k vyšším výnosům společnosti. Návrhy studentky vycházejí z výsledků analytické části práce. Z přístupu k řešení vyplývá dobrá znalost problematiky a navrhovaná doporučení jsou pro firmu přínosná a v praxi uplatnitelná.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C | ||
Splnění stanovených cílů | A |
eVSKP id 110741