STACHOVÁ, T. Návrh marketingového mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Novák, Petr

Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového mixu společnosti s cílem udržet stávající a získat nové zákazníky. Postup řešení z části odpovídá tématu práce. Studentka provedené analýzy doplnila marketingovým průzkumem zaměřeným na současné zákazníky a studenty spolupracující školy. Návrhy jsou rozděleny dle jednotlivých marketingových nástrojů s finančním vyjádřením předpokládaných nákladů a očekávaných výnosů. Závěrečná práce zpracována uspokojivým způsobem. Obsahuje výraznější nedostatky, které neovlivňují výsledky práce. Práci doporučuji k obhajobě. Otázky k obhajobě závěrečné práce: 1) Jak jste zjistila výši nákladů například v tabulce č. 2, 3 či 4? Proč jste neuvedla použité zdroje? 2) Z čeho vycházel Váš odborný odhad nákladů na návrhy a očekávaných výnosů?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací E
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Matoušek, Lubomír

Studentka si stanovila cíl navrhnout marketingový mix společnosti. Předložená analýza je dostatečně důsledná a předkládá relevantní informace pro zhodnocení stávajícího stavu. Jednotlivé části na sebe logicky navazují. V teoretické části autorka popisuje nástroje, kterými v analytické části rozebírá současnou situaci společnosti. Na základě navazujícího marketingového průzkumu navrhuje několik kroků, které vedou k udržení stávajících a získání nových zákazníků, ke zvýšení jejich spokojenosti a tím v důsledku k vyšším výnosům společnosti. Návrhy studentky vycházejí z výsledků analytické části práce. Z přístupu k řešení vyplývá dobrá znalost problematiky a navrhovaná doporučení jsou pro firmu přínosná a v praxi uplatnitelná.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C
Splnění stanovených cílů A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 110741