SLAVÍK, R. Návrh komunikačního mixu produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Tomášková,, Eva

V teoretické části práce je popis komunikačního mixu uvedený až za SWOT analýzou a segmentací. Domnívám se, že zařazení by mělo být opačné. Zvláštností je uvádění zdroje u každého odstavce, ačkoliv text pokračuje citací ze stejného zdroje, např. na str. 18. Literatura uvedená v Seznamu použité literatury není seřazená abecedně. V praktické části by bylo vhodné zhodnotit komunikační mix nejvýznamnějších konkurenčních produktů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 71401