ĆMOK, F. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Student pochopil látku a zpracoval ji výborně s ohledem na jeho téměř nulovou praxi z řízení firmy. Velmi vysoce hodnotím jeho schopnost získat údaje z firemních podkladů a z diskuzí s majitelem pro svojí práci. Lze očekávat, že student na základě nabytých vědomostí a po získání rozhledu v praktickém rozhodování jednoznačně dokáže zvolit pro dannou firmu vhodnou analytickou metodu. Na jejím základě bude schopen připravit takový marketingový mix, který firma s úspěchem dokáže aplikovat.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 63943