ĆMOK, F. Návrh marketingového mixu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Šmakalová, Petra

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Kubíček, Daniel

Student pochopil látku a zpracoval ji výborně s ohledem na jeho téměř nulovou praxi z řízení firmy. Velmi vysoce hodnotím jeho schopnost získat údaje z firemních podkladů a z diskuzí s majitelem pro svojí práci. Lze očekávat, že student na základě nabytých vědomostí a po získání rozhledu v praktickém rozhodování jednoznačně dokáže zvolit pro dannou firmu vhodnou analytickou metodu. Na jejím základě bude schopen připravit takový marketingový mix, který firma s úspěchem dokáže aplikovat.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 63943