KOPECKÁ, L. Marketingový plán pro MORAVOSTAV Brno, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C Větší pozornost bylo nutné věnovat propojení výsledků analýzy s návrhem.
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B Občasné gramatické chyby, např. str.67 Česká republika s malým č atd.
Navrhovaná známka
C

Otázky

Posudek oponenta

Hryciow, Michal

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 11027