OTRADOVCOVÁ, A. Proces změny zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.
Studentka si vybrala k řešení bakalářské práce oblast, která je ji velmi blízká. Oceňuji nadšení se kterým přistupovala ke zpracování i pravidelné konzultace s vedoucím práce. I přesto, že výstupy by měly přinést zejména neekonomické přínosy, autorka vhodně vyčíslila i ekonomickou stránku návrhu. Řešené téma procesního řízení ve službách je v současné době v praxi velmi aktuální a autorka si tedy zvolila vhodné téma ve vhodnou dobu. Bakalářskou práci považuji za velmi dobrou a doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: 1) V návrhové části chcete snížit počet reklamací. Je do vámi uváděných údajů zahrnut také rostoucí počet zákazníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Stanovený cíl práce byl naplněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | V analytické části byly identifikovány úzká místa stávajících procesů. Samotné procesy jsou vhodně popsány pomocí procesních map. Vzhledem k analyzovanému procesu týkajícího se oblasti služeb, jsou použité metody adekvátní. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka si uvědomuje specifikace řešeného problému a v návrzích jsou respektovány. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Změna procesu je závislá na faktorech, kterými se práce nezabývala. Určitě považuji za vhodné navržené změny zavést do praxe s přizpůsobením se podnikové kultuře daného podniku. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je strukturována do tří hlavních částí a osnova práce odpovídá zadání. S termíny autorka pracuje trochu opatrně, neboť aplikuje metody "štíhlých" procesů do oblasti služeb. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A | Teoretická část je zpracována velmi pečlivě a poskytuje teoretický vhled do řešené problematiky. Používaný způsob citace odpovídá citační normě. |
Bakalářská práce „Proces změny zákazníka“ splňuje zadání jak po obsahové tak formální stránce. Studentka si zvolila za cíl zmapovat proces změny zákazníka v rámci vybrané energetické společnosti, najít jeho slabé stránky a navrhnout adekvátní řešení spolu s finančním dopadem na společnost. Tento cíl práce byl naplněn. Studentka přesně v „Teoretické části“ popsala metody procesního řízení, které následně v kapitole „Analýza současného stavu“ doplnila detailním popisem stávajícího procesu, který je vhodně vysvětlen na konkrétním případu. Vyvozené závěry, které jsou předmětem kapitoly 3, jsou dobře formulovány a mohou být využity vybranou společností při optimalizaci procesu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 119461