OTRADOVCOVÁ, A. Proces změny zákazníka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2019.

Posudky

Posudek vedoucího

Juřica, Pavel

Studentka si vybrala k řešení bakalářské práce oblast, která je ji velmi blízká. Oceňuji nadšení se kterým přistupovala ke zpracování i pravidelné konzultace s vedoucím práce. I přesto, že výstupy by měly přinést zejména neekonomické přínosy, autorka vhodně vyčíslila i ekonomickou stránku návrhu. Řešené téma procesního řízení ve službách je v současné době v praxi velmi aktuální a autorka si tedy zvolila vhodné téma ve vhodnou dobu. Bakalářskou práci považuji za velmi dobrou a doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: 1) V návrhové části chcete snížit počet reklamací. Je do vámi uváděných údajů zahrnut také rostoucí počet zákazníků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Stanovený cíl práce byl naplněn.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V analytické části byly identifikovány úzká místa stávajících procesů. Samotné procesy jsou vhodně popsány pomocí procesních map. Vzhledem k analyzovanému procesu týkajícího se oblasti služeb, jsou použité metody adekvátní.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autorka si uvědomuje specifikace řešeného problému a v návrzích jsou respektovány.
Praktická využitelnost výsledků B Změna procesu je závislá na faktorech, kterými se práce nezabývala. Určitě považuji za vhodné navržené změny zavést do praxe s přizpůsobením se podnikové kultuře daného podniku.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Práce je strukturována do tří hlavních částí a osnova práce odpovídá zadání. S termíny autorka pracuje trochu opatrně, neboť aplikuje metody "štíhlých" procesů do oblasti služeb.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Teoretická část je zpracována velmi pečlivě a poskytuje teoretický vhled do řešené problematiky. Používaný způsob citace odpovídá citační normě.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Šubrtová, Šárka

Bakalářská práce „Proces změny zákazníka“ splňuje zadání jak po obsahové tak formální stránce. Studentka si zvolila za cíl zmapovat proces změny zákazníka v rámci vybrané energetické společnosti, najít jeho slabé stránky a navrhnout adekvátní řešení spolu s finančním dopadem na společnost. Tento cíl práce byl naplněn. Studentka přesně v „Teoretické části“ popsala metody procesního řízení, které následně v kapitole „Analýza současného stavu“ doplnila detailním popisem stávajícího procesu, který je vhodně vysvětlen na konkrétním případu. Vyvozené závěry, které jsou předmětem kapitoly 3, jsou dobře formulovány a mohou být využity vybranou společností při optimalizaci procesu.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 119461