JOBEKOVÁ, R. Návrh marketingové strategie pro firmu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2009.
Předložená diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie výrobce obuvi. Práce má logickou strukturu, diplomantka prokázala schopnost orientovat se v dostupné literatuře a schopnost provádět analýzu reálné firmy působící na vysoce konkurenčním trhu. Dílčím nedostatkem je neprovázanost mezi teoretickou a praktickou částí práce: v teoretické části autorka uvádí řadu metod, které pak nejsou vždy důsledně v návazných částech aplikovány. Kladně naopak hodnotím snahu o návrhy variantních řešení.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 18778