LÉSKOVÁ, V. Marketingová komunikace zvolené nutriční terapeutky [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2023.
Ke zpracování práce přistupovala autorka zodpovědně a se zájmem. Byl zde zřejmý její pozitivní vztah ke zvolené problematice a tématu. Práce jako celek působí logicky a přehledně. Autorka své návrhy velice vhodně doplňuje také o zdařilé grafické znázornění, které odpovídá výsledkům analýz a povaze přístupu a činnosti dané terapeutky. V práci je také myšleno na harmonogram realizace návrhů, kde autorka přikládá nejen přehled návazností, ale také stupeň priority realizace či doporučený termín. V tabulce č. 15 (strana 132) je pak vhodně včleněn přehledný souhrn předložených návrhů vč. jejich cílů a předpokládaných přínosů. Výstupy práce, ať už v podobě výsledků analýz tak zejména v podobě předložených, dobře realizovatelných a vhodných návrhů, lze označit za prakticky velice dobře využitelné a přínosné. OTÁZKA K OBHAJOBĚ: Jsou podle Vás předložené návrhy využitelné také pro jiné typy služeb (např. pro osobní trenéry, finanční poradce,...)?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | Výstupy předložené v práci jasně směřují k naplnění cílů stanovených v zadání. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka v práci využívá standardních metod, které dovede vhodně kombinovat. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Autorka v práci prokazuje schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich adekvátní závěry. Pro analyzovanou terapeutku lze označit jako příjemné včlenění kapitoly 2.13.3 v závěru analytické části "Možnosti rozvoje pro nutriční terapeutku". | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou prakticky dobře využitelné, ať už v podobě výstupů z analýz, tak zejména v podobě předložených praktických návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce má logickou, přehlednou strukturu, která vychází ze struktury ze zadání. Je zde využito vhodné terminologie a autorka se vyjadřuje na odborné jazykové úrovni. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B | V práci je využito velké množství adekvátních zdrojů informací, které jsou vhodně citovány a uvedeny. U použití vlastní fotografie bych doporučil přidat také informace o datu a místě pořízení.Při kontrole pomocí Theses.cz byla vykázána podobnost se všemi nalezenými dokumenty 11 %. Nejvyšší míra shody u jednoho dokumentu pak byla 3,9 %. |
Cílem práce bylo navrhnout změny / doplnění v marketingové komunikaci, zejména v online prostředí, nutriční terapeutky. Cíl shledávám jako splněný. Návrhy jsou vytvořeny na velmi dobrém teoretickém základu, vycházejí z kvalitně zpracovaných analýz a dotazníkovém šetření, kde výstupy jsou relevantní. Návrhy jsou zpracovány komplexně a výstupy jsou využitelné v praxi. Mírně nesouhlasím s pojetím online marketingové placené propagace na sociálních sítích - autorka uvádí cenu jednoho týdne placené reklamy, avšak není více specifikováno jestli je to týden či měsíc, jak je uvedeno v harmonogramu. Také vyčíslení nákladů je orientační a v reálné praxi by tyto náklady byly značně vyšší (např. zmiňovaná online reklama by byla vhodná po delší časový interval). To ale absolutně nesnižuje kvalitu práce, která je na velice dobré odborné i formální úrovni, s velkým počtem využitých odborných zdrojů. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jaké nástroje AI je vhodné využít při realizaci návrhů a jaký bude jejich dopad / efekt?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 151982