NAVRÁTILOVÁ, P. Analýza spokojenosti zákazníků a návrhy na zvýšení její úrovně [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Chalupský, Vladimír

Celková struktura práce, její obsah, provázanost teoretické a analytické části práce, jakož i úroveň zpracování analýz a doporučení svědčí o promyšlenosti přístupu k tématu a o zvládnutí jak teoretických, tak praktických aspektů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění cíle a rozsahu zadání A Cíle práce jsou precizně definované v jejím úvodu, práce je svým zaměřením orientovaná na aktuální téma podnikové praxe. Svým rozsahem odpovídá požadavkům na tento druh prací kladeným.
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) A Autorka zpracovala teoretickou část na velmi dobré úrovni, vycházela z relevantních zdrojů a dokázala je zpracovat tak, aby cíleně podpořila svůj další postup při tvorbě práce.
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) A Velmi dobře zpracovaná.
Odborná úroveň navrhované části A Návrhy směřují do různých oblastí, přitom jsou rozpracované do potřebných detailů.
Přínos a praktické využití návrhu A Práce je svou úrovní analýzy a návrhů přínosem pro praxi.
Iniciativa a samostatnost při zpracování A Autorka postupovala v celém průběhu řešení velmi cílevědomě, iniciativně a smostatně.
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 A Bez připomínek.
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň A I formální stránka práce snese nejpřísnější kriteria.
Navrhovaná známka
A

Otázky

Posudek oponenta

Jiříček, Michal

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 11041