PRACHAŘ, R. Stabilní šikmý pásový dopravník [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2008.
Cílem bakalářské práce bylo navrhnout konstrukční řešení stabilního šikmého pásového dopravníku pro dopravu drceného kameniva. Součástí této práce bylo provedení funkčního výpočtu, návrh jeho pohonu a pevnostní kontrola hnacího hřídele. Bakalářská práce je zpracována pečlivě, na dobré úrovni. V práci se vyskytují drobné nepřesnosti. Funkční výpočet je proveden dle ČSN ISO 5048 věcně správně. Výkresová dokumentace je zpracována pečlivě s drobnými nedostatky. Grafické provedení dokumentuje dobré znalosti kreslícího programu i správné zásady norem tecnického kreslení. Bakalářská práce dokumentuje svědomitý a pečlivý přístup k vlastnímu řešení. Předložená práce splňuje požadavky zadání v plném rozsahu.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | C | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Cílem závěrečné bakalářské práce bylo navrhnoutkonstrukční řešení stabilního šikmého pásového dopravníku dle zadaných parametrů včetně určené technické dokumentace. Autor splnil požadavky zadání a prokázal dobré technické znalosti při řešení zadaného úkolu. K závěrečné práci mám následující připomínky: Str. 16, kapitola 2.5, obr. 2.8: Uvedené obecné schema považuji za zbytečné. Autor měl uvést schema poháněcí stanice. Str. 23, kapitola 3.9: Ve vzorci 3.14 je uveden dvakrát vedlejší odpor místo hlavního odporu. Dosazeno je správně a výsledek je správný. Str. 29, kapitola 3 11 1: V seznamu symbolů chybí Fumax a Fminh. Proč je síla Fumax menší než Fminh ? Str. 33, kapitola 4.3, obr. 4.2: Pro názornost by bylo vhodné na obrázku doplnit úhel od svislice. Str. 34, obr. 4.3: Průběh kroutícího momentu je mezi pery staticky neurčitý. Ve výkresové dokumentaci jsou drobné chyby, např. v některých řezech chybí šrafování. Otázky: Jaké znáte způsoby napínání dopravního pásu?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 12436