ŠTINDLOVÁ, I. Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Předložená práce je zpracována na velice dobré úrovni se znalostí řešené problematiky. Autorka zde využila svoje dlouholeté zkušenosti z dané problematiky. Návrhy, ke kterým dospěla, jsou v praxi využitelné. Je možno ji vytknout nedodržení zadaných pokynů (cíl práce,...) a z toho vyplývající stav DP Otázky: 1) Jaké obtíže čekáte v souvislosti s realizací vašich návrhů do podnikové praxe? 2) Jak byste tyto obtíže řešila?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Struktura i vlastní text práce je pochopitelný, odborné termíny či zkratky jsou uvedeny v seznamu zkratek. Diplomová práce je velmi dobře zpracovaná a zcela splňuje zadání i cíl práce jak formou, tak obsahem.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 112111