ŠTINDLOVÁ, I. Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.

Posudky

Posudek vedoucího

Bartes, František

Předložená práce je zpracována na velice dobré úrovni se znalostí řešené problematiky. Autorka zde využila svoje dlouholeté zkušenosti z dané problematiky. Návrhy, ke kterým dospěla, jsou v praxi využitelné. Je možno ji vytknout nedodržení zadaných pokynů (cíl práce,...) a z toho vyplývající stav DP Otázky: 1) Jaké obtíže čekáte v souvislosti s realizací vašich návrhů do podnikové praxe? 2) Jak byste tyto obtíže řešila?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Bubeníková, Petra

Struktura i vlastní text práce je pochopitelný, odborné termíny či zkratky jsou uvedeny v seznamu zkratek. Diplomová práce je velmi dobře zpracovaná a zcela splňuje zadání i cíl práce jak formou, tak obsahem.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji C
Splnění stanovených cílů B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 112111