GAJDŮŠEK, M. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Cílem práce bylo vypracovat návrhy změn v marketingové strategii vybraného podniku. Cíl považuji za splněný. V práci oceňuji detailně zpracované analýzy podpořené vlastním výzkumem a relevantně formulované závěry. Vypracované návrhy velmi dobře vycházejí ze zpracovaných analýz. Oceňuji stanovení cílů marketingové strategie na základě důležitých závěrů z provedených analýz. Práce je na velmi dobré odborné úrovni, připomínky nemám ani k formálním náležitostem. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jako jedno z významných rizik uvádíte "pracovní přetížení majitele podniku". Není možné část jeho pracovní zátěže delegovat? Proč?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Slezák, Tomáš

Komplexní obsah diplomové práce jak z hlediska analýzy, tak z hlediska návrhu řešení, je na vysoké úrovni. Autor důsledně provedl průzkum stávajícího stavu a na základě těchto zjištění adekvátně navrhl způsoby řešení vzhledem k dostupným finančním prostředkům dané firmy. Cíl práce určitě považuji za splněný a doporučuji diplomovou práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 133821