GAJDŮŠEK, M. Marketingová strategie vybraného podniku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Cílem práce bylo vypracovat návrhy změn v marketingové strategii vybraného podniku. Cíl považuji za splněný. V práci oceňuji detailně zpracované analýzy podpořené vlastním výzkumem a relevantně formulované závěry. Vypracované návrhy velmi dobře vycházejí ze zpracovaných analýz. Oceňuji stanovení cílů marketingové strategie na základě důležitých závěrů z provedených analýz. Práce je na velmi dobré odborné úrovni, připomínky nemám ani k formálním náležitostem. Práci doporučuji k obhajobě. Otázka k obhajobě: Jako jedno z významných rizik uvádíte "pracovní přetížení majitele podniku". Není možné část jeho pracovní zátěže delegovat? Proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Komplexní obsah diplomové práce jak z hlediska analýzy, tak z hlediska návrhu řešení, je na vysoké úrovni. Autor důsledně provedl průzkum stávajícího stavu a na základě těchto zjištění adekvátně navrhl způsoby řešení vzhledem k dostupným finančním prostředkům dané firmy. Cíl práce určitě považuji za splněný a doporučuji diplomovou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 133821