ŠTURMA, P. Zdravý životní styl jako příležitost prevence onemocnění [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Kolik tedy činí náklady zdravého životního stylu středoškolského studenta?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Cíl práce analyzovat zdravý životní styl středoškolských studentů v okrese Hodonín byl splněn. Práce má logickou stavbu, zahrnující nezbytnou teoretickou a empirickou část. Autor prokázal v teoretické části i v diskusi, že si osvojil potřebné informace studiem odborné literatury, včetně soudobé a zahraniční. Výsledky práce lze použít pro úpravu metodiky případných dalších studií na toto téma. Práce je uspořádána přehledně.Jsou vhodně využity grafy a tabulky. Bakalářská práce je velmi zdařilá. Splnila svůj účel a cíl.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 86960