ŠTURMA, P. Zdravý životní styl jako příležitost prevence onemocnění [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Škapa, Stanislav

Kolik tedy činí náklady zdravého životního stylu středoškolského studenta?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Slezák, Antonín

Cíl práce analyzovat zdravý životní styl středoškolských studentů v okrese Hodonín byl splněn. Práce má logickou stavbu, zahrnující nezbytnou teoretickou a empirickou část. Autor prokázal v teoretické části i v diskusi, že si osvojil potřebné informace studiem odborné literatury, včetně soudobé a zahraniční. Výsledky práce lze použít pro úpravu metodiky případných dalších studií na toto téma. Práce je uspořádána přehledně.Jsou vhodně využity grafy a tabulky. Bakalářská práce je velmi zdařilá. Splnila svůj účel a cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 86960