MAREK, D. Strategické řízení Elektronického obchodu firmy. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Němcová, Zuzana

Bakalářská práce splnila své cíle, jak z pohledu analýzy, adekvátnosti použitých metod, práce s literaturou a citacemi, vlastního přístupu řešení, tak i v oblasti formální, jazykové i stylistické úpravy. Hodnotím práci známkou c s pohledu využitelnosti výsledků práce v praxi, příp. teorii.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu C
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 B
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Bauer, Oldřich

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Úplnost vypracování B
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce B
Úrověň zpracování diplomové práce (originalita, zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) C
Obtížnost a správnost řešení B
Přínos a praktické využití návrhu A
Odborná jazyková úrověň A
Písemná a grafická úprava B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 41005