BECHNÁ, D. Podnikatelský záměr v pořádání sportovního tábora pro děti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.
Studentka vypracovala dostatečně podrobný a návodný projekt, jehož provedení v praxi reálné. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Studentka splnila hlavní cíl práce. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | Studentka postupovala ve shodě se zadáním, využila potřebné metody pro vypracování práce. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | Studentka volila popisnou formu výsledků, širší interpretace schází, vyvozování závěrů následně jen u některých výsledků. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Výsledky práce jsou použitelné v praxi. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Průměrná úroveň použité terminologie i jazyka, struktura odpovídá zadání. Formální náležitosti odpovídající. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Pro vypracování práce použila dostateční počet zdrojů. |
Bakalářská práce splňuje požadavky kladené na tento typ práce a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Deklarovaným cílem bakalářské práce je navrhnout podnikatelský plán pro pořádání letního tábora pro děti ve věku od 6 do 15 let se zaměřením na capoeiru. Stanovený cíl práce byl splněn. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Studentka zvolila vhodné metody ke zpracování práce. Kladně hodnotím množství použitých metod v analytické části a detailní rozpracování podnikatelského plánu. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | Autorka v návrhové části vychází zejména z poznatků získaných anketním šetřením. Průzkum trhu zahrnuje i nevhodné formulace otázek a obsahově nesourodé a zavádějící možnosti odpovědí (např. otázka 5 a 6). Výsledky jsou interpretovány popisem grafů. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výstupy bakalářské práce jsou aplikovatelné do praxe. Oceňuji praktické informace, které lze ve velké míře využít i pro pořádání tábora jiného zaměření. | |
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Uspořádání práce odpovídá obvyklé struktuře, která je pro tento typ práce požadována. Teoretická část je sepsána přehledně a směřuje k podstatě věci. Návrhová část je sepsána pečlivě. Terminologie a jazyková úroveň odpovídá menší zkušenosti autora s vypracováním odborné práce (zejm. užívání hovorového jazyka). V textu se místy vyskytují pravopisné a typografické chyby (chyby v interpunkci, v nesprávném tvaru koncovky apod.). | |
Práce s informačními zdroji | C | Citace v textu ne zcela odpovídají stanovené normě. Interpunkce se uvádí až za závorkou. V textu chybí odkazy na tabulky, obrázky a grafy. Součástí bakalářské práce je velké množství příloh (celkem 12), na které chybí odkazy v textu. |
eVSKP id 86805