Posudek vedoucího
Meluzín, Tomáš
Dílčí hodnocení
Kritérium |
Známka |
Body |
Slovní hodnocení |
Splnění stanovených cílů |
B |
|
|
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod |
B |
|
|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry |
A |
|
|
Praktická využitelnost výsledků |
B |
|
|
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň |
B |
|
|
Práce s informačními zdroji, včetně citací |
B |
|
|
Posudek oponenta
Vencourová, Monika
Diplomová práce je jako celek zpracována přehledně s použitím vhodných metod. Jednotlivé
kapitoly na sebe srozumitelně navazují. Cíl práce byl naplněn, kladně hodnotím především
praktičnost zvoleného tématu. Jedná se o praktické řešení, které bude mít uplatnění
v reálu.
Dílčí hodnocení
Kritérium |
Známka |
Body |
Slovní hodnocení |
Splnění stanovených cílů |
A |
|
|
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod |
B |
|
|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry |
B |
|
|
Praktická využitelnost výsledků |
B |
|
|
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň |
C |
|
|
Práce s informačními zdroji |
B |
|
|
Otázky
- 1) Při stanovení ceny za využití Edupedie jsou stanoveny dvě úrovně zapojení a k nim
stanoveny procenta z ceny kurzu. Autorka práce uvádí následující: „Základní varianta
představuje situaci, kdy lektor využívá platformu pouze jako prostředí, ve kterém
vytváří výukové materiály, které poskytuje žákům, které sám přivedl. V tomto případě
získává z ceny kurzu 75 % a Edupedia získává 25 %. Další úrovní jsou zákazníci, kteří
si kurz zakoupí na základě návštěvy webové stránky Edupedie a rozhodnou se na základě
této prezentace pro daný kurz či jsou získáni na základě marketingových aktivit Edupedia
pro konkrétní kurz. V tomto případě se dělí lektor s Edupedií v poměru 50 % pro lektora
a 50 % pro poskytovatele on-line platformy.“ Prosím autorku o vysvětlení, na jakém
principu byla stanovena procenta z ceny kurzů pro Edupedii a pro lektora a jak bude
zjišťováno, zda žáky přivedl sám lektor?
- Budou nějakým způsobem zákazníci při zakoupení kurzů sdělovat, jakým způsobem se o
kurzu dozvěděli, případně napíší jméno lektora? Pokud ano, bude i ověřováno, zda je
lektor opravdu zná a doporučil jim tento kurz na Edupedii?
- 2) V kapitole 3.5.2 Nedostatečná kvalita kurzů píšete, že „Nedostatečná kvalita kurzů
je za významnější hrozbu považována primárně v počátcích projektu, kdy nebudou žádné
minulé informace o kvalitě jednotlivých lektorů. Otevřenost platformy pro kohokoliv,
kdo má určité know-how…“. Uvažovala autorka práce o kontrole kvality jednotlivých
lektorů – např. předložením požadované certifikace, odpovídajících praktických zkušeností
či doložením vzdělání?