ČAPKOVÁ, A. Návrh a implementace rezervačního systému pro cukrárnu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Dydowicz, Petr

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Čapek, Martin

Vzhledem k rozsáhlému tématu práce se studentka velmi dobře dokázala zorientovat ve spoustě oborů přes modelování systému, databáze, programování a analýz firmy. Teoretická východiska práce jsou zpracována srozumitelně a přehledně. Analýza problému a současné situace jsou zpracovány kvalitně a to především použité analýzy firmy. Pro lepší přehlednost studentka trefně pojmenovala jednotlivé profily zákazníků. Ve vlastním návrhu řešení je velmi kvalitní popis navržené databáze a vzhledu rezervačního systému. Jediné výtky mám k názvům tabulek a sloupců databáze, které se v praxi píší v anglickém jazyce. Podobná výtka se týká vzhledu rezervačního systému, který se v dnešní době dělá především pomocí responsivních technologií. Obě výtky ovšem nemají vliv na výslednou práci, jedná se pouze o zkušenosti z praxe. Ohledně vzhledu se jedná především o vkus vývojáře. Vzhledem k aktuální praxi studentky je výsledná bakalářská práce na velmi kvalitní úrovni. Hlavní cíl i cíle dílčí byly splněny.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 94928