ŠVANDOVÁ, Z. Návrh změny konceptu řízení vztahu se zákazníkem ve společnosti SALIX INTERNATIONAL, a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Konečná, Zdeňka

Vše potřebné bylo se studentkou diskutováno v průběhu zpracování závěrečné práce, doplňující dotazy tedy nejsou pokládány.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Ing.Vladimír Stojar

Bakalářská práce odpovídá zadanému tématu a informuje o schopnostech autorky řešit zvolenou problematiku zodpovědně a se snahou dojít ke konkrétním výsledkům.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 71092