PACKOVÁ, K. Zavedení Chytré izolace® na evropský trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Provedené analýzy i předložené návrhy korespondují se stanovenými cíli bakalářské práce. Návrhy navazují na analytickou část a zohledňují nejdůležitější závěry z analýz. Zdařilé jsou především návrhy zaměřené na marketingovou komunikaci, které mají reálnou šanci na rakouském trhu uspět. Otázka k obhajobě: Jaká jsou hlavní rizika, která by mohla negativně ovlivnit vstup společnosti na rakouský, případně i další evropské trhy? Jakými opatřeními lze tato rizika eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Především bych chtěl vyzdvihnout proaktivní přístup studentky při vyhledávání informací potřebných ke zpracování práce. Je třeba ocenit návrh k využití moderních prvků marketingové komunikace, jako je virální propagace. Práce naplnila stanovený cíl a některé návrhy jsou využitelné v praxi.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 65664