KRATOCHVÍLA, J. Marketingový plán společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Šimberová, Iveta

Práce řeší aktuální a reálné téma z firemního prostředí, autor problematice rozumí a celkově řeší daný problém na dobré úrovni, nicméně některé části jsou zpracovány spíše na popisné úrovni, např. Porterova analýza. Chybí kritické zhodnocení některých částí. Doplňující otázky: 1. Jaká je vyjednávací síla dodavatelů? Hrozba substitutů apod. prosím, vysvětlit při obhajobě. 2. Do jaké míry byly vaše návrhy aplikovány?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C Stanovené cíle práce byly splněny na dobré úrovni.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C Stanovený postup a výběr metod vyhovuje standardům pro řešení stanoveného cíle. Aplikace metod je v některých částech více popisná, než kritická. Např. Porter (část vyjednávací síla dodavatelů, substituty postrádá výsledné hodnocení autora)
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B Autor projevil schopnost správně interpretovat výsledky na velmi dobré úrovni, problematice rozumí.
Praktická využitelnost výsledků B Předpokládá se, že návrhy budou sloužit k praktické aplikaci. Autor řešil reálný problém, zejména marketingové komunikace, který se formou návrhů pokusil vyřešit.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce vyhovuje požadovaným standardům, odborné jazykové vyjadřování je na dobré úrovni. Práce obsahuje drobné gramatické nesrovnalosti (např. str.12, str.44 apod.)
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s informačními zdroji je vyhovující, citace splňují požadavky na tento typ prací.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Šalena, Radek

Cílem bylo vytvořit marketingový plán zaměřený na komunikaci naší společnosti pro dané časové období a tohoto cíle bylo dosaženo. Přidanou hodnotou práce pro společnost jsou detailní analýzy (zejména část 3.4.2 - Analýza obratu) a také dotazníkové šetření pro zjištění preferencí klientů. Implementaci plánu si ve většině bodů reálně dokážu představit v praxi. Drobné nedostatky shledávám při analýze konkurence, z které nevyplývá žádné konkrétní stanovisko nebo doporučení.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 135053