PACKOVÁ, K. Návrh marketingové strategie pro reklamní agenturu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2015.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Oceňuji prakticky zaměřené a přímo využitelné návrhy směřující k dosažení stanovených strategických marketingových cílů společnosti. Autorka rovněž správně věnuje pozornost legislativním aspektům využívání bezpilotních prostředků. Otázka k obhajobě: Z provedené analýzy rizik je zřejmé, že pro zavedení nové služby je nejsilnější riziko v možnosti nezískání povolení ÚCL pro provoz bezpilotních prostředků. Navíc je pravděpodobné, že mnohé konkurenční společnosti provozují a budou službu provozovat i bez povolení. Jak byste v případě nezískání povolení postupovala?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Mráček, Pavel

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C V kapitole Metody zpracování autorka nesprávně uvádí, že pro analýzu vnitřního prostředí použije Porterovu analýzu. Dále v práci se zařazením analýzy pracuje již správně.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C Návrhová část působí obecnějším dojmem. Postrádá zdůraznění toho, co jsou návrhy autorky.
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji C V práci by bylo vhodné uvádět zdroje informací pro kalkulace jednotlivých nákladů.
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 84804