BRANNÁ, K. Řízení pohledávek v obchodní korporaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.
Studentka pracovala průběžně, v případě nejasností komunikovala jak se vedoucím, tak se společností pro kterou je práce vypracovaná. Navržený systém hodnocení zákazníků, resp. urychlení inkasa pohledávek jsou prakticky využitelné. Otázka k obhajobě: Nezpůsobí zavedení záloh odliv zákazníků?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Velmi oceňuji vysokou úroveň spolupráce se studentkou. Na začátku si od nás vyžádala vstupní data pro svou analýzu a provedla návrh řešení pro zlepšení řízení pohledávek v naší organizaci. Na naše podněty a připomínky reagovala rychle a věcně. Dobře používá citace odborné literatury a internetových zdrojů. Celkově považuji její práci za kvalitně zpracovanou a použitelnou v praxi. Doporučuji proto bakalářskou práci k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 135195