BRANNÁ, K. Řízení pohledávek v obchodní korporaci [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2021.

Posudky

Posudek vedoucího

Pěta, Jan

Studentka pracovala průběžně, v případě nejasností komunikovala jak se vedoucím, tak se společností pro kterou je práce vypracovaná. Navržený systém hodnocení zákazníků, resp. urychlení inkasa pohledávek jsou prakticky využitelné. Otázka k obhajobě: Nezpůsobí zavedení záloh odliv zákazníků?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Daněk, Martin

Velmi oceňuji vysokou úroveň spolupráce se studentkou. Na začátku si od nás vyžádala vstupní data pro svou analýzu a provedla návrh řešení pro zlepšení řízení pohledávek v naší organizaci. Na naše podněty a připomínky reagovala rychle a věcně. Dobře používá citace odborné literatury a internetových zdrojů. Celkově považuji její práci za kvalitně zpracovanou a použitelnou v praxi. Doporučuji proto bakalářskou práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 135195