ČÍP, V. Globální marketing internetových služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené DP oceňuji analytickou část postavenou na podrobném rozboru podnikatelských přístupů globálních internetových firem zaměřených na služby a vytypování klíčových faktorů úspěchu takto zaměřených firem. Zpracovaný rozbor je pak dobrým podkladem pro návrh obchodního modelu přizpůsobeného českým podmínkám. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýraznější handicapy českých internetových firem, které jim brání v dynamičtějším růstu v globálním měřítku?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování C
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Pospěch, Ladislav

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 33517