ČÍP, V. Globální marketing internetových služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji analytickou část postavenou na podrobném rozboru podnikatelských přístupů globálních internetových firem zaměřených na služby a vytypování klíčových faktorů úspěchu takto zaměřených firem. Zpracovaný rozbor je pak dobrým podkladem pro návrh obchodního modelu přizpůsobeného českým podmínkám. Otázka k obhajobě: V čem spatřujete nejvýraznější handicapy českých internetových firem, které jim brání v dynamičtějším růstu v globálním měřítku?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | C | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 33517