SVOBODA, L. Detekce osob v obraze pomocí Raspberry Pi [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2018.
Student se ve své práci zabýval průzkumem možností algoritmů detekce osob v prostředí MATLAB a Simulink, a jejich využitelnsoti při aplikaci na reálném hardware. Ve své práci důkladně popisuje postup a použití levného, a v dnešní době velice oblíbeného, počítače Rapsberry Pi ve spojení se zmíněnými vývojovými prostředími. Toho může být rychle využito pro další práce studentů. Podobně je podrobně popsán způsob využití vybrané metody detekce osob v obraze, algoritmus a logika jejich počítání, stejně jako odeslání těchto informací na server. Kladně hodnotím také zhodnocení omezení a nevýhod zkoumaných algoritmů, což je dokázáno pomocí několika videí v elektronické příloze. Slabší stránky předložené práce jsou hlavně po jazykové stránce, v logické návaznosti a odkazování se na sice v práci přítomné obrázky/části, které však nebyly dříve jasně uvedeny. Tento fakt ubírá práci na čitelnosti a přehlednosti. Student se během řešní potýkal s řadou potíží, které se mu víceméně zdárně podařilo vyřešit, a připravil dvě zajímavé aplikace dostupných algoritmů detekce osob v obraze. Práci proto doporučuji ohodnotit známkou "velmi dobře", tedy za B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | C | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Úroveň práce přesahuje úroveň bakalářské práce. Jako uživatel Mechlabu oceňuji přidanou hodnotu této práce pro chod laboratoře. Práce je členěna přehledně a vizuální část je výborná. Rovněž práci s literaturou hodnotím jako dobrou. Všechny body zadání byly splněny. Publikovaný výsledek hodnotím jako kvalitní. Student prokázal dostatečné znalosti na to, abych mohl studenta doporučit k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 109381