JAKUBČOVÁ, M. Návrh komunikačního mixu společnosti [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Kaňovská, Lucie

Autorka diplomové práce pracovala samostatně. Také byla schopna aplikovat získané teoretické informace do analytické části a následně i do návrhové části. Práce je na dobré úrovni, návrhy jsou z velké části dobře realizovatelné.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka použila odpovídají metody zpracování práce tohoto zaměření.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka prokázala schopnost interpretovat získané informace. Jen někde jsou určité nepřesnosti (např. SWOT - příležitosti a hrozby - některé faktory nevychází jednoznačně z externího prostředí a není také jasný výběr jedné z uvedených strategií, také chybí zhodnocení komunikačního mixu konkurence a celkové shrnutí dotazníkového šetření).
Praktická využitelnost výsledků C Navržené návrhy studentky vycházejí z provedených analýz a mohou podniku pomoci s lepší propagací svých služeb. Studentka zpracovala rozpočet, časový plán i oblast rizik plnění návrhů. Také se snažila zmapovat přínosy návrhů, v oblasti finančních návrhů by bylo vhodnější být více konkrétnější. Jedna připomínka ke shrnutí přínosů návrhů - mezi hlavní přínos nové marketingové komunikace není zaměření na zaměstnance (str. 80), ale spíše na zákazníky. Samozřejmě autorka navrhla zlepšení i v oblasti péče o zaměstnance, ale převažují návrhy cílící na zákazníky.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C Práce má logickou a přehlednou strukturu. V návrhové části je spíše asi formální chyba v použití množného čísla u návrhů autorky, což je matoucí.
Práce s informačními zdroji, včetně citací B Práce s informačními zdroji je na standardní úrovni.
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Novák, Petr

Studentka vypracovala diplomovou práci zaměřenou na zlepšení komunikačního mixu zvoleného společnosti Consumer Finance Holding, a.s. s cílem zvýšení povědomí o společnosti na trhu a nárůstu nových zákazníků. Práce je zpracována standardním způsobem s použitím základních metod analýzy marketingového prostředí. Cíl práce byl naplněn v podobě návrhů na změnu komunikačního mixu. Výtku v práci mám ke správnému uvádění zejména online zdrojů (webových stránek) u obrázků (např. strana 69) a úpravě bibliografických citací v seznamu zdrojů v souladu s použitým harwardským citačním stylem. I přes tyto výtky doporučuji práci k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji D
Navrhovaná známka
C

Otázky

eVSKP id 103324