ŠMEREK, J. Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Otázky k obhajobě práce: 1. Interpertujte mediální plán určený společností na 1. čtvrtletí roku 2014 v oblasti televizní a tištěné reklamy na výše uvedené modely automobilů. 2. Jaké netradiční způsoby propagace byste společnosti navrhl? Vysvětlete na základě jedné ze specifikovaných cílových skupin v návrhové části.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Chybí konkrétní doporučení na obsah Facebookové prezentace. Nejednotné použití odborné terminologie. Sporné použití nepůvodních nečeských výrazů, byť v branži bežně používaných.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 69176