ŠMEREK, J. Návrh komunikačního mixu společnosti Autopark Brno a.s. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Navrátilová, Ludmila

Otázky k obhajobě práce: 1. Interpertujte mediální plán určený společností na 1. čtvrtletí roku 2014 v oblasti televizní a tištěné reklamy na výše uvedené modely automobilů. 2. Jaké netradiční způsoby propagace byste společnosti navrhl? Vysvětlete na základě jedné ze specifikovaných cílových skupin v návrhové části.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků C
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Horký, Pavel

Chybí konkrétní doporučení na obsah Facebookové prezentace. Nejednotné použití odborné terminologie. Sporné použití nepůvodních nečeských výrazů, byť v branži bežně používaných.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 69176