PROKEŠ, V. Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Jurová, Marie

Zpracování diplomové práce naplnilo sestavené cíle služeb zákazníkům. Diplomant využil dostupnou literaturu k dané oblasti. Za klad přístupu zpracování považuji použití procesního řízení k vytvoření kvalitních služeb koncovému zákazníkovi a tím dosažení konkurenční výhody pro podnikatelský subjekt.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod B
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii B
Logické uspořádání práce a formální náležitosti B
Grafická, stylistická úprava a pravopis A
Práce s literaturou včetně citací A
Samostatnost studenta při zpracování tématu A
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Havlásek, Roman

Předložená diplomová práce vnáší inovativní náhled a prvky pro budoucí využitelný směr poprodejních služeb vozidel značky Škoda. V práci nejsou shledány žádné formální nedostatky, celkově a i obsahově je výborně zpracována a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků a cílů zadání A
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod A
Vlastní přínos a originalita A
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry A
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii A
Logické uspořádání práce a formální náležitosti A
Grafická, stylistická úprava a pravopis B
Práce s literaturou včetně citací A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 28777