PROKEŠ, V. Studie systémové a procesní optimalizace servisního řízení [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2010.
Zpracování diplomové práce naplnilo sestavené cíle služeb zákazníkům. Diplomant využil dostupnou literaturu k dané oblasti. Za klad přístupu zpracování považuji použití procesního řízení k vytvoření kvalitních služeb koncovému zákazníkovi a tím dosažení konkurenční výhody pro podnikatelský subjekt.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Předložená diplomová práce vnáší inovativní náhled a prvky pro budoucí využitelný směr poprodejních služeb vozidel značky Škoda. V práci nejsou shledány žádné formální nedostatky, celkově a i obsahově je výborně zpracována a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 28777