KOHOUT, V. Návrh motivačního systému pro studentský tým [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2024.
Z celkového hlediska dosahuje tato bakalářská práce standardní úrovně. Struktura práce je rozdělena do tří hlavních částí, které na sebe logicky navazují a poskytují komplexní pohled na zkoumanou problematiku. Metody sběru i zpracování dat byly zvoleny vhodně, jednotlivé návrhy jsou poměrně slušně rozpracovány, a to včetně zohlednění nákladů. Z hlediska formálních náležitostí obsahuje práce drobné chyby, které v celkovém měřítku nesnižují kvalitu práce. OTÁZKA: Jaké informace, které jste prostřednictvím analytické části zjistil, považujete za nejdůležitější vzhledem k HR managementu v kontextu současné situace na trhu práce?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Student se ve své bakalářské práci zaměřil na palčivé téma návrhu motivačního systému pro studentský tým strojLAB, ve které sám zastává jednu z vedoucích pozic. V první části autor popisuje roli manažerské pozice jako klíčové osoby pro zavádění motivačních systémů. Oceňuji zde práci se zdroji jako podklad pro zvolení svých cílů a postupů pro návrhovou část práce. Vyzdvihl bych kapitoly věnující se problematice time managementu a komunikace, které ovlivňují nejen prostředí studentských týmů. V návrhové části byl zmíněn aktuální stav studentského týmu a struktura vedení. Pomocí dotazníkové metody autor získal potřebné informace pro uplatnění zmíněných metod z teoretické části. Chybělo mi zde jen rozdělení grafů s ohledem na to, zda člen v týmu je nebo už není, případně z jakého důvodu tým opustil. Práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 160273