SOCHOR, P. Systém pohonu frekvenční měnič – elektromotor – převodovka [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2012.
Práce je rozsáhlá, logicky uspořádána a kvalitní. Je zde vytvořen důležitý přehled znalostí pro konstruktéra - strojaře. Řada podstatných obrázků v textové části je příliš drobná a hůře čitelná. Porovnání zadaného systému vůči systémům hydraulickým dle zadání je v této práci nepostačující. Výkresy jsou ve vhodné pouze informativní formě. Principy frekvenčních měničů a porovnání systému vůči hydraulickým systémům nechť jsou základními body obhajoby.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | D | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Celkově je práce členěna logicky a přehledně. V úvodní části je obsáhle zpracována část týkající se práce elektromotoru a měniče. Další samostatná část se věnuje převodovkám. Jsou zde ještě popsány 2 modelové příklady kombinace elektromotoru měniče a převodovky. Bohužel ale zcela postrádám jakékoliv vzájemné propojení popisovaných témat ve vztahu vůči hydraulickým systémům, které by mohly tyto systémy nahrazovat. Samotné, byť pěkné a přehledné popsání jednotlivých dílů bez vlastního kritického zhodnocení bohužel zcela nenaplňuje zadání. Vzhledem k povaze práce lze mít určité výhrady také k užitému způsobu citací. Celkově má práce kvůli výše uvedeným připomínkám pouze průměrnou úroveň.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | D | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | D | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | A | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 50869