ŠTADLEROVÁ, K. Marketingová komunikace pro produkt v pivovarnickém odvětví [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2018.
Zvolený postup a metodika práce odpovídají stanoveným cílům. Rovněž formální náležitosti, odborná jazyková úroveň a práce s informačními zdroji je na úrovni odpovídající bakalářské práci. V předložené práci oceňuji zpracované analýzy včetně provedeného a zpracovaného výzkumu. Dobře je zpracován přehled nejvýznamnějších konkurenčních značek na českém trhu. Analýzy jsou přehledně shrnuty a jsou vyvozeny odpovídající závěry. Předložené návrhy respektují závěry z analýz a jsou zpracovány včetně časového harmonogramu a základního ekonomického zhodnocení. Otázka k obhajobě: Jedním z Vašich návrhů je ciderpong event. Neobáváte se negativních reakcí porovnávajících Vaši akci s již využívanými eventy beerpongu? Ať už ze strany zákazníků nebo konkurenčních pivovarů?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Stanovené cíle, které si studentka stanovila, byly splněny, navíc oceňuji vlastní výzkum pomocí dotazníku, který mnoho firem již nedělá. Metody použité pro analyzování a návrhy společnosti jsou adekvátní. Interpretace výsledků je vcelku krkolomná, navíc v textu je několik pravopisných chyb. Co se týká praktického využití výsledků, tak celkem pochybuji o částkách, které studentka uvádí. Částka 1500kč/měsíc za práci na Instagramovém profilu je extrémně nízká, tyto pozice jsou zpravidla fulltime a náklad pro firmu na tuto pozici je průměrně 20x vyšší. Chybí mi v práci rizika návrhů. Za mě je práce dobrá, je vidět, že studentka nad prací přemýšlela z pohledu firmy i zákazníka a hledala moderní řešení marketingové komunikace se zákazníky.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | E | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | C | ||
Splnění stanovených cílů | B |
eVSKP id 110635