DANIEL, P. Marketingová strategie podpory prodeje zboží a služeb [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
V předložené DP oceňuji přípravu, realizaci i zpracování průzkumu mezi zákazníky, který tvoří základní podklad pro předložené strategické návrhy. Je škoda, že diplomant nevěnoval více usílí včasnému dopracování navržených strategií a vytvoření komplexního a harmonického návrhu marketingové strategie a plánu její implementace. Otázka k obhajobě: Která zjištění z provedeného průzkumu považujete z hlediska dlouhodobé udržitelnosti spokojenosti zákazníků za nejdůležitější?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | D | ||
Přínos a praktické využití návrhu | C | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | D | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | D | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | D | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | D |
eVSKP id 40792