KAPIČÁK, T. Vytvorenie marketingovej stratégie Mediahost.sk na českom trhu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
I appreciate well made analysis of the market environment as well as internal factors focused on Marketing mix tools. Proposals reflect analysis results and show the plan of the company on the Czech market. I also appreciate budget made in 3 variations to see the influence of the business results to the estimated future profits out of the targeted market.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | B | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B |
eVSKP id 54735