HRÓZOVÁ, M. Marketingová strategie produktu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Schüller, David

Bakalářská práce je na velmi dobré úrovni a splnila stanovený cíl.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B Cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření v rámci marketingové strategie jsou v souladu s navrhovaným cílem.
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B Autorka použila adekvátní metody pro sběr a analýzu dat.
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C Autorka dobře interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu.
Praktická využitelnost výsledků B Navrhovaná řešení jsou konkrétně definována a obsahují finanční a časový rámec, což umožňuje snadnější implementaci do praxe.
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B Formální náležitosti a použitá terminologie je na velmi dobré úrovni.
Práce s informačními zdroji, včetně citací A Citační norma je dodržena. Práce s citačními zdroji je na výborné úrovni.
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Pospíšil, Radek

Práce popisuje daný problém komplexně a v logicky stanovených krocích. Ve své teoretické části vhodně definuje použité metody a plynule přechází v část analytickou. Jako metoda marketingového průzkumu bylo zvoleno pozorování, vymezena lokalita a zvoleny časové úseky. Uvítal bych detailnější rozbor výstupů pozorování a zejména u tabulek 7 a 10 si nejsem jistý jejich vypovídací hodnotou. Domnívám se, že výstupy práce jsou ve velké míře využitelné v praxi, na práci jako takové neshledávám žádné zásadní nedostatky a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 90939