ŠPONER, J. Pokročilé koncepce výcvikových kluzáků [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2011.
Bakalářská práce je zaměřena na koncepce výcvikových kluzáků od historie po současnost a přináší ucelený souhrn vývoje koncepce kluzáků. Tento vývoj je popsán na několika typech kluzáků s vyčerpávajícím popisem koncepce, vlastností, náročnosti pilotáže a doplněn i o osobní zkušenosti autora. Vyčerpávající závěr obsahuje i doporučení pro vhodný výcvikový kluzák. Práce je na dobré grafické úrovni bez gramatických chyb včetně důkladného použití citací a odkazů na použitou literaturu. Zadání bylo kompletně splněno a práci doporučuji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | A |
Bakalářská práce mapuje velmi aktuální problematiku cvičných kluzáků. Je rozčleněna do 7 ucelených kapitol, které na sebe logicky navazují. V závěru student velmi vyčerpávajícím způsobem shrnuje vhodnost vlastností cvičných kluzáků. Práce splňuje požadované zadání a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | A | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | A | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | B | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | A | ||
Práce s literaturou včetně citací | A |
eVSKP id 37254