ADÁMKOVÁ, P. Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

V předložené diplomové práci oceňuji realisticky zpracované návrhy vycházející z provedených analýz a podpořené provedeným stručným dotazníkovým průzkumem mezi spotřebiteli. Dotaz k obhajobě: Můžete identifikovat významné rizikové faktory, které by mohly negativně ovlivnit implementaci představených návrhů? Jakými opatřeními by bylo možné rizika eliminovat?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Odborná úroveň navrhované části C
Přínos a praktické využití návrhu B
Iniciativa a samostatnost při zpracování B
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň C
Splnění cíle a rozsahu zadání B
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) C
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Schüller, David

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 54281