ADÁMKOVÁ, P. Návrh na zlepšení konkurenceschopnosti firmy pomocí marketingových nástrojů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2012.
V předložené diplomové práci oceňuji realisticky zpracované návrhy vycházející z provedených analýz a podpořené provedeným stručným dotazníkovým průzkumem mezi spotřebiteli. Dotaz k obhajobě: Můžete identifikovat významné rizikové faktory, které by mohly negativně ovlivnit implementaci představených návrhů? Jakými opatřeními by bylo možné rizika eliminovat?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Odborná úroveň navrhované části | C | ||
Přínos a praktické využití návrhu | B | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | B | ||
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | C | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | B | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | C | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 54281