MAJER, J. Hraní karetní hry Gwent počítačem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií. 2024.
Práci studenta z pohledu vedoucího hodnotím mírně nadprůměrně stupněm B.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Informace k zadání | Tématem práce bylo vyvinout systém pro strojové hraní hry, které v sobě zahrnuje neurčitost. Z mého pohledu student zadání splnil. | ||
Práce s literaturou | Student si kromě literatury doporučené v zadání volil další prameny sám a podle mého názoru správně. | ||
Aktivita během řešení, konzultace, komunikace | Student docházel na pravidelné schůzky, na kterých mě informoval o dosahovaných výsledcích. S jeho aktivitou jsem byl spokojen. | ||
Aktivita při dokončování | Větší část textu jsem měl k dispozici v dostatečné předstihu. Celkovou práci i s výsledky ovšem jen několik dní před odevzdáním. Připomínky, které jsem k práci měl, student zapracoval. | ||
Publikační činnost, ocenění | Není mi známa |
Práce splňuje zadání ve všech bodech. Doporučuji práci k obhajobě a celkově hodnotím práci stupněm B (80 bodů).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Náročnost zadání | Práce se zabývá implementací algoritmu strojového učení při hraní karetní hry Gwent, která spadá do kategorie her s neurčitostí. Výsledná implementace algoritmu založeném na "Monte Carlo Tree Search" je testována na hraní hry proti lidským hráčům různých úrovní. | ||
Rozsah splnění požadavků zadání | Zadání bylo splněno ve všech bodech. | ||
Rozsah technické zprávy | Práce je v obvyklém rozmezí. | ||
Prezentační úroveň technické zprávy | 80 | Práce je logicky vystavena a jednotlíve kapitoly na sebe navzájem navazují. Drobná doporučení: - u obr. 4.1, 4.2 a 4.5 bych doporučil invertovat barvy - u funkcí v grafech v obr. 6.1 a 6.2 použít různé symboly než jen "čtvereček" (pro rozlišení při černobílém tisku) - pozor na psaní čísel v kap. 6.1 v textu v řádech tisíců (někdy použit/nepoužit oddělovač čárky), nepsat v tab. 6.5.-6.8. před "0" znaménko "+" apod. | |
Formální úprava technické zprávy | 80 | Práce je psaná v anglickém jazyce v sázecím prostředí LaTex. Obsahuje minimální množství překlepů a chyb. | |
Práce s literaturou | 80 | Student literaturu volil vhodně k dané problematice a vše je v textu řádně citováno. V seznamu literatury mi jen chybí literatura doporučená vedoucím v zadání práce. | |
Realizační výstup | 80 | Výsledná aplikace je funkční. Úkol ze zadání "otestovat navržený algoritmus proti lidskému hráči a dosahovat kvalitních výsledků" byl splněn. | |
Využitelnost výsledků | Aplikaci lze v budoucnu rozšířit např. doděláním grafického uživatelského rozhraní a doplněním jiných algoritmů umělé inteligence. |
eVSKP id 156726