BĚČÁKOVÁ, H. Marketingový plán pro Daniel's Donuts, s.r.o. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | Formulace hlavního cíle práce není přesná (český jazyk) | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Analýza trhu popisná, chybí hlubší vhled (potenciál trhu, struktura trhu, atd.) | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | C | Překlepy, nedokončené věty, nepřesnosti v pojmosloví apod. např. v teorii použitý termín u 7P prezentace (v praktické části pak Physical evidence | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Bakalářská práce je rozdělena do čtyř logicky navazujících kapitol, jejichž obsah je v souladu s předem stanoveným zadáním. Teoretická část práce přehledně vymezuje problematiku marketingového plánování. Navržený marketingový plán je zpracován na základě získaných znalostí, které jsou vhodně aplikovány na konkrétní situaci vybrané firmy. Studentka podrobně popsala činnost společnosti Daniel´s Donuts, s.r.o., její postavení na trhu, konkurenci a vytyčila silné a slabé stránky, na jejichž základě vypracovala návrhy dalšího rozvoje, možnosti zvýšení poptávky a eliminace současných problémů. Cíle práce, které si autorka v úvodu stanovila, jsou v praktické části splněny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 49033