JEŽKOVÁ, J. Rizika v oblasti řízení marketingové komunikace [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2019.
Diplomová práce se zabývá riziky v oblasti řízení marketingové komunikace. Hlavní cíl práce byl naplněn. Navrhovaná opatření jsou v souladu s navrhovaným cílem a jsou logicky strukturována dle teoretického rámce. Diplomantka použila relevantní metody pro sběr a analýzu dat. Autorka výborně interpretuje závěry z provedených analýz a vlastního průzkumu. Návrhová část obsahuje důkladnou analýzu rizik, specifikaci a harmonogram činností, finanční rámec, personální zajištění či predikci obratu, což umožňuje snadnou implementaci navrhovaných opatření do praxe. Formální náležitosti a použitá terminologie je na výborné úrovni. Citační norma je dodržena. Otázka k obhajobě: Který z návrhů považujete za nejdůležitější a proč?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Cíl práce byl naplněn. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | A | Teoretická část je vypracována na požadované úrovni. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | A | V práci jsou použité relevantní metody. Analytická část má logickou strukturu. | |
Odborná úroveň diplomové práce | A | Odborná úroveň je na výborné úrovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | Práce je přínosná pro teoretické využití a splňuje všechny předpoklady pro snadnou implementaci do praxe. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | A | Práce s literaturou je na požadované úrovni. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | A | Formální uspořádání je na adekvátní úrovni. |
Diplomová práce je vypracována na vysoké úrovni. Studentka si jasně formulovala cíl a vymezila použité metody. Práce je logicky strukturovaná, počínaje přehledem použité literatury, pokračujíc analýzami subjektu a jeho vnitřním a vnějším podnikatelským prostředím včetně provedeného marketingového průzkumu. Výsledky analýz jsou shrnuty pomocí analýzy SWOT a následně jsou vymezena rizika vhodná pro řešení problémů v oblasti marketingové komunikace. Uvedené vlastní návrhy řešení jsou vypracovány komplexně s ohledem na podnikatelský subjekt čímž se práce jeví jako přínosná.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | A | ||
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | ||
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | A | ||
Obtížnost a správnost řešení | A | ||
Přínos pro praktické i teoretické využití | A | ||
Odborná jazyková úroveň | B | ||
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B |
eVSKP id 112420