ŠATNÍKOVÁ, E. Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.

Posudky

Posudek vedoucího

Kysel, Jiří

Závěrečná práce Evy Šatníkové se zabývá reklamou a sponzoringem jakožto zdrojem financí pro hokejový klub z Liberce. V teoretické části studentka podrobně rozebrala oblast marketingu a financování sportovního klubu včetně vyčerpávající stati o sponzoringu a sportovní reklamě. V analytické části kolegyně předkládá informace o zvoleném klubu doplněné Porterovým modelem konkurenčních sil a SWOT analýzou. Vlastní návrhy obsahují čtyři témata - získání zahraničních partnerů, spolupráce s regionální TV, trénink pro zájemce a zvýšení návštěvnosti studentů VŠ. Cíle práce byly splněné v pouze dostatečné kvalitě. Textová úroveň je velmi slabá, obsahuje chyby i grafické nepřesnosti. Vlastní návrhy jsou většinou nekonkrétně specifikovány pouze na základní bázi, grafické ztvárnění příloh má rovněž rezervy. Otázka k obhajobě: Jak hodnotíte cenu jednorázového vstupného a permanentek vzhledem k návštěvnosti v posledním ligovém ročníku a doporučila byste pro příští sezonu nějaké změny? Práci hodnotím dostatečně a doporučuji ji k obhajobě.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů E Cíle splněné v dostatečné úrovni
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod D Hodnotím uspokojivě
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry E Pouze dostatečně
Praktická využitelnost výsledků E Reálné využití vlastních návrhů do praxe a jejich přínos není příliš vysoký
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň F Řada chyb, špatná grafická úprava, nevyhovující jazyková úroveň
Práce s informačními zdroji, včetně citací E Dostatečné
Navrhovaná známka
E

Posudek oponenta

Fáberová, Markéta

Navrhovaná známka
B

eVSKP id 62805