ŠATNÍKOVÁ, E. Sponzoring a reklama jako zdroj financování hokejového klubu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Závěrečná práce Evy Šatníkové se zabývá reklamou a sponzoringem jakožto zdrojem financí pro hokejový klub z Liberce. V teoretické části studentka podrobně rozebrala oblast marketingu a financování sportovního klubu včetně vyčerpávající stati o sponzoringu a sportovní reklamě. V analytické části kolegyně předkládá informace o zvoleném klubu doplněné Porterovým modelem konkurenčních sil a SWOT analýzou. Vlastní návrhy obsahují čtyři témata - získání zahraničních partnerů, spolupráce s regionální TV, trénink pro zájemce a zvýšení návštěvnosti studentů VŠ. Cíle práce byly splněné v pouze dostatečné kvalitě. Textová úroveň je velmi slabá, obsahuje chyby i grafické nepřesnosti. Vlastní návrhy jsou většinou nekonkrétně specifikovány pouze na základní bázi, grafické ztvárnění příloh má rovněž rezervy. Otázka k obhajobě: Jak hodnotíte cenu jednorázového vstupného a permanentek vzhledem k návštěvnosti v posledním ligovém ročníku a doporučila byste pro příští sezonu nějaké změny? Práci hodnotím dostatečně a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | E | Cíle splněné v dostatečné úrovni | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | D | Hodnotím uspokojivě | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | E | Pouze dostatečně | |
Praktická využitelnost výsledků | E | Reálné využití vlastních návrhů do praxe a jejich přínos není příliš vysoký | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | F | Řada chyb, špatná grafická úprava, nevyhovující jazyková úroveň | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | E | Dostatečné |
eVSKP id 62805