GÁLOVÁ, D. Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.

Posudky

Posudek vedoucího

Luňáček, Jiří

Práce definuje ucelenou marketingovou strategii. Ke zpracování mám pouze dílčí připomínky. 1. Definice poptávky mohla být stanovena přesněji se širším záběrem dotazníku. 2. Ekonomická evaluace měla počítat i s optimistickou a pesimistickou variantou. 3. Ve zpracování mohla autorka uvažovat i o návrhu budoucí inovační strategie. I přes uvedené připomínky hodnotím práci jako zdařilou, zaměřenou na netradiční segment trhu kde klasické marketingové přístupy nelze zcela použít. Praktické využití práce je jednoznačné.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň D
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
C

Posudek oponenta

Zinecker, Marek

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů B
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji B
Navrhovaná známka
C

eVSKP id 70468