GÁLOVÁ, D. Strategie uvedení nového výrobku pro farmaceutický trh [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2014.
Práce definuje ucelenou marketingovou strategii. Ke zpracování mám pouze dílčí připomínky. 1. Definice poptávky mohla být stanovena přesněji se širším záběrem dotazníku. 2. Ekonomická evaluace měla počítat i s optimistickou a pesimistickou variantou. 3. Ve zpracování mohla autorka uvažovat i o návrhu budoucí inovační strategie. I přes uvedené připomínky hodnotím práci jako zdařilou, zaměřenou na netradiční segment trhu kde klasické marketingové přístupy nelze zcela použít. Praktické využití práce je jednoznačné.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | D | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | D | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C |
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | C | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 70468