PELIKÁNOVÁ, A. Marketingový mix města Velké Meziříčí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.

Posudky

Posudek vedoucího

Mráček, Pavel

Dobře propracovaná práce, s propracovanou analytickou částí, kde jsou charakterizovány "cílové skupiny". Vše je velice přehledně shrnuto podle přístupu SWOT analýzy. U navržených produktů je pak přehledně popsáno, co a pro jakou cílovou skupinu je navrženo. Taktéž hlavní návrh je logicky a přehledně popsán. Autorka velmi dobře včlenila kapitolu "reálnost návrhu". Práce vhodně využívá poznatků ze studia v praxi. Otázky k obhajobě: - Jaký návrh byste zvolila jako možnou alternativuhu "hlavního návrhu Život na zámku"? (proč)

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 C
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) B
Splnění cíle a rozsahu zadání A
Odborná úroveň navrhované části B
Přínos a praktické využití návrhu A
Iniciativa a samostatnost při zpracování A
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň B
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) B
Navrhovaná známka
B

Posudek oponenta

Remerová, Jana

Navrhovaná známka
A

eVSKP id 40695