PELIKÁNOVÁ, A. Marketingový mix města Velké Meziříčí [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2011.
Dobře propracovaná práce, s propracovanou analytickou částí, kde jsou charakterizovány "cílové skupiny". Vše je velice přehledně shrnuto podle přístupu SWOT analýzy. U navržených produktů je pak přehledně popsáno, co a pro jakou cílovou skupinu je navrženo. Taktéž hlavní návrh je logicky a přehledně popsán. Autorka velmi dobře včlenila kapitolu "reálnost návrhu". Práce vhodně využívá poznatků ze studia v praxi. Otázky k obhajobě: - Jaký návrh byste zvolila jako možnou alternativuhu "hlavního návrhu Život na zámku"? (proč)
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 | C | ||
Úroveň zpracování teoretické části (poznatky získané studiem) | B | ||
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | ||
Odborná úroveň navrhované části | B | ||
Přínos a praktické využití návrhu | A | ||
Iniciativa a samostatnost při zpracování | A | ||
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | ||
Úroveň zpracování analytické části (zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody) | B |
eVSKP id 40695