ELŠÍK, T. Návrh komunikační strategie [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.

Posudky

Posudek vedoucího

Chlebovský, Vít

Author makes quite an extensive analysis of the actual strategic position of the company. Analysis are performed well, I have just two notes - author is analysing Czech market and as one of the major opportunities migrant crisis is identified. This is opportunity for export activities not that much for Czech market. Some of the analytical outcomes are going against each other - f.e. well established business name and poor customer awareness. Presented proposals are concentrating on on-line communication activities that are corresponding with the analytical outcomes. Also some economical evaluation is provided. There could be also rough communication campaign timing plan prepare to increase practical usability of the proposals. Question: When it comes to migration crisis, isn't it also strong thread for the company business?

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů D
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod C
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry D
Praktická využitelnost výsledků D
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň C
Práce s informačními zdroji, včetně citací C
Navrhovaná známka
D

Posudek oponenta

Ryčl, Jaroslav

The Master's thesis is on a good level and meets all the requirements. Theoretical background and analyses are elaborated well, followed by appropriate proposals. Therefore, I find this Master's thesis suitable for defence.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů C
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod B
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry C
Praktická využitelnost výsledků C
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
B

Otázky

eVSKP id 87006