HOMOLA, T. Design budíku [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta strojního inženýrství. 2015.
Pro design je důležité i hodnocení designérských kvalit práce: řešení modelu - B, úroveň tvarové kultivace - C, barevnost navrženého designu - A a grafická úprava výkresu - B. Bakalářská práce splňuje všechny body zadání a obsahuje vlastní výsledky k tématu design budíku v oboru průmyslový design. Student se vydal cestou aktuálního propojení budíku s mobilem a věnoval se ji do nejmenších detailů, ukázala se však v nutnosti akceptovat různé typy telefonů příliš omezujícím faktorem.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | C | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | B | ||
Práce s literaturou včetně citací | A | ||
Samostatnost studenta při zpracování tématu | B |
Bakalářská práce splňuje veškeré body zadání a obsahuje vlastní výsledky k tématu design „Budík“ v oboru průmyslový design. Celkové pojetí budíku jako samostatného objektu je dynamické, tvarově a smyslově pochopitelné. Avšak ve vztahu k jinému výrobku – stávajícímu mobilnímu telefonu a vlastnímu smyslu úložiště pro jiný výrobek, je patrný celkový tvarový nesoulad.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků a cílů zadání | B | ||
Postup a rozsah řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Vlastní přínos a originalita | B | ||
Schopnost interpretovat dosaž. vysledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Využitelnost výsledků v praxi nebo teorii | A | ||
Logické uspořádání práce a formální náležitosti | B | ||
Grafická, stylistická úprava a pravopis | C | ||
Práce s literaturou včetně citací | B |
eVSKP id 83141