KALÁBOVÁ, B. Porovnání jízdních vlastností vozidel [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Ústav soudního inženýrství. 2013.
Předložená práce splňuje zadání a obecné požadavky na diplomovou práci magisterského studia. Studentka prokázala aplikační schopnosti, že je schopna samostatně řešit a písemně prezentovat zadaný inženýrský problém.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění cíle a rozsahu zadání | A | Zpracovaná diplomová práce svým obsahem splňuje cíle i rozsah zadání. | |
Úroveň zpracování teoretické části tj. poznatky získané studiem | A | Rozsáhlá teoretická část vypovídá o pečlivé přípravě studentky s dostatkem vědomostí získaných studiem potřebných pro úspěšné řešení zvoleného tématu. | |
Úroveň zpracování analytické části tj. zpracování podkladů a vstupních dat, použité metody | B | Úroveň zpracování analytické části, zpracování podkladů a vstupních dat, včetně použité metody tj. praktická měření, vyhodnocení a modelování v simulačním programu je na požadované úrovni s tím, že chybí popis vlivu asistenčních systémů. | |
Odborná úroveň diplomové práce | B | Zpracovaná práce svojí odbornou úrovní splňuje cíle zadání jak v části teoretické, tak i praktické, avšak k vyslovení závazných závěrů byl uskutečněn malý počet měření, zejména s ohledem na nutnost eliminovat vliv řidiče. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | B | Přínos pro praktické i teoretické využití v expertním i soudním inženýrství je nepochybný s tím, že na práci je nutné nadále navazovat dalšími pracemi s praktickými měřeními. | |
Práce s literaturou (citace), přehled literatury dle normy ČSN ISO 690 a 690-2 | B | Práce s literaturou, citace jsou na potřebné úrovni. Diplomantka prokázala i v této oblasti požadované schopnosti. | |
Formální uspořádání a úprava (text, grafy, tabulky) a odborná jazyková úroveň | B | Formální uspořádání a úprava textu, grafů a tabulek a odborná jazyková úroveň práce je dobré úrovni, v práci je několik překlepů. |
Diplomová práce je na dobré úrovni a nedostatek spatřuji pouze v použití neshodných vozidel při porovnání jízdních vlastností. V rámci tvorby diplomové práce studentka prokázala, že je schopna řešit samostatně zadaný problém.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Úplnost vypracování | B | Cíle a rozsah práce byly v podstatě splněny. | |
Zvolený přístup k řešení cíle diplomové práce | A | Posluchačka samostatně navrhla a provedla měření dle stanovených cílů, tato následně zpracovala a výsledky porovnala se simulací s podporou simulačního programu. | |
Úroveň zpracování diplomové práce tj. originalita řešení, způsob zpracování podkladů, vstupních dat, použité metody | B | Teoretická část je zpracována na průměrné urovni. | |
Přínos pro praktické i teoretické využití | C | Práci a její přímé využitelnosti by rozhodně prospělo, pokud by byla při jízdních zkouškách užita vozidla stejných tříd. | |
Obtížnost a správnost řešení | A | Studentka samostatně realizovala popsaná poměrně obtížná měření, tato měření samostatně vyhodnotila a na jejich závěrech vyslovila hypotézy. | |
Odborná jazyková úroveň | B | Diplomová práce má průměrnou jazykovou úroveň. Například viz str. 29 kapitola 4.2.3 obsahuje chybný vztah (cos), kg namísto Kg, apod. | |
Písemná a grafická úprava tj. text, grafy, tabulky | B | Diplomová práce je zpracována přehledně. |
eVSKP id 63325