NEJČEVOVÁ, L. Návrh reklamní kampaně pro vánoční turné [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Diplomantka ve své práci prokázala schopnost interpretovat získané teoretické informace do analytické a následně i do návrhové části. Autorka ve své návrhové části předkládá na základě provedenych analyz velké množství vhodnych návrhů, které velmi dobře odráží situaci na trhu a v daném podniku, sama autorka podnik velmi dobře zná. Návrhy jsou rozepsány a následně zhodnoceny.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | C | Autorka zvolila odpovídající metody pro zpracování takto zaměřené diplomové práce. Souhrnná SWOT analýza měla být umístěna na konci analytické části, kde by byly shrnuty všechny informace z analytické části. Ze shrnutí SWOT analýzy a jejich doporučení není zcela jednoznačné, která strategie bude dále využita. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Diplomantka je schopna interpretovat získané informace a využít je pro další zpracování. V práci chybí shrnutí analytické části. | |
Praktická využitelnost výsledků | B | Návrhy uvedené autorkou v práci vycházejí z provedenych analyz a odpovídají velmi dobře reálné situaci. Návrhy jsou vyčísleny, včetně časového harmonogramu, kontroly jejich plnění a možnych rizik. Návrhová část práce také obsahuje část zaměřenou na zhodnocení přinosů návrhů. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Práce je zpracována přehledně a systematicky. Formálně i terminologicky ve standardní formě. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | C | Práce je ve standardní formě. Jen některé citace v textu nejsou zcela přesně dle normy. |
Autorka se ve své diplomové práci věnuje problematice reklamní kampaně konkrétního umělce, se kterým dlouhodobě spolupracuje a má tedy pro zvolené téma vhodné praktické předpoklady a dokazuje, že se v oblasti realizace koncertních turné orientuje. Cíl práce, návrh na zlepšení marketingové komunikace vybraného turné, autorka splnila formou provedeného dotazníkového šetření v konkrétních cílových skupinách a ve své práci předkládá z tohoto šetření vlastní vyvozené závěry.Za hlavní přednosti práce považuji samotný předmět práce, tedy konkrétní reálné koncertní turné, které má navíc svoji historii. Práce nabízí zajímavá řešení a autorka velmi zdařile popisuje teoretický základ dané problematiky. Závěrečnou kapitolu práce, podrobněji zaměřenou na marketingovou komunikaci, kde diplomantka projevuje největší množství samostatných myšlenek, by bylo vhodné více rozvést.Po formální stránce autorka dosahuje dobrého hodnocení. Nemá problémy ani se stylistikou, ani s gramatickými chybami.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | B |
eVSKP id 93587