POKÁLENÝ, J. Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.
V rámci dipomové práce se dipomant zabýval systémovým návrhem výkonových obvodů trakčního měniče elektromobilu, napájeného z vodíkových palivových článků. Dále se zabýval měřením provozních vlastností palivového článku. V prostředí Matlab-Simulink vytvořil matematický model celého trakčního pohonu skládajícího se ztrakčního střídače, asynchronního motoru a vektorového řízení. Zadání diplomové práce bylo splněno bezezbytku. Formální zpracování práce je výborné. Diplomant postupoval při řešení práce mimořádně iniciativně a samostatně a prokázal velmi dobré znalosti z oblasti výkonové elektroniky a elektrických pohonů.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 50/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 9/10 |
V úvodní teoretické části práce je objasněn princip palivového článku, dále jsou popsány používané typy palivových článků a jejich vlastnosti. Následuje modelování navrženého pohonu s vektorově řízeným asynchronním motorem Vlastní práce je poměrně podrobná a je pečlivě zpracována.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 50/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 18/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 13244