POKÁLENÝ, J. Trakční pohon elektromobilu napájený vodíkovým palivovým článkem [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2008.

Posudky

Posudek vedoucího

Patočka, Miroslav

V rámci dipomové práce se dipomant zabýval systémovým návrhem výkonových obvodů trakčního měniče elektromobilu, napájeného z vodíkových palivových článků. Dále se zabýval měřením provozních vlastností palivového článku. V prostředí Matlab-Simulink vytvořil matematický model celého trakčního pohonu skládajícího se ztrakčního střídače, asynchronního motoru a vektorového řízení. Zadání diplomové práce bylo splněno bezezbytku. Formální zpracování práce je výborné. Diplomant postupoval při řešení práce mimořádně iniciativně a samostatně a prokázal velmi dobré znalosti z oblasti výkonové elektroniky a elektrických pohonů.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění zadání A 50/50
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury A 9/10
Navrhovaná známka
A
Body
99

Posudek oponenta

Huták, Petr

V úvodní teoretické části práce je objasněn princip palivového článku, dále jsou popsány používané typy palivových článků a jejich vlastnosti. Následuje modelování navrženého pohonu s vektorově řízeným asynchronním motorem Vlastní práce je poměrně podrobná a je pečlivě zpracována.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 50/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 18/20
Formální zpracování práce A 10/10
Navrhovaná známka
A
Body
98

Otázky

eVSKP id 13244