ČINČÁR, L. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.

Posudky

Posudek vedoucího

Koch, Miloš

Velmi dobře zpracovaná práce, odpovídající hodnocení A. Otázka: jak je řešeno zabezpečení ticketovacího systému

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry A
Praktická využitelnost výsledků A
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň A
Práce s informačními zdroji, včetně citací B
Navrhovaná známka
A

Posudek oponenta

Mudrák, Jan

Autor si zvolil za cíl analyzovat systém JIRA využívaný v týmu ESA-UX společnosti AutoCont CZ, a.s., a navrhnout úpravy pro jeho zlepšení. Všechny uvedené cíle autor splnil.Co se týče použité terminologie, v práci postrádám vysvětlení některých pojmů (např. tiket). Jinak ale hodnotím strukturu práce a práci s informačními zdroji kladně.Autor v práci zmiňuje, že je JIRA využita v rámci realizace projektů, přesto však doporučuje využití JIRA jako systém helpdesku. Neuvádí přitom definici pojmu helpdesku ani aktuálně využívaný helpdesk systém. Z tohoto důvodu je praktická využitelnost nižší.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění stanovených cílů A
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod A
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry B
Praktická využitelnost výsledků B
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň B
Práce s informačními zdroji A
Navrhovaná známka
A

Otázky

eVSKP id 102438