ČINČÁR, L. Posouzení informačního systému firmy a návrh změn [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2017.
Velmi dobře zpracovaná práce, odpovídající hodnocení A. Otázka: jak je řešeno zabezpečení ticketovacího systému
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | A | ||
Praktická využitelnost výsledků | A | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Autor si zvolil za cíl analyzovat systém JIRA využívaný v týmu ESA-UX společnosti AutoCont CZ, a.s., a navrhnout úpravy pro jeho zlepšení. Všechny uvedené cíle autor splnil.Co se týče použité terminologie, v práci postrádám vysvětlení některých pojmů (např. tiket). Jinak ale hodnotím strukturu práce a práci s informačními zdroji kladně.Autor v práci zmiňuje, že je JIRA využita v rámci realizace projektů, přesto však doporučuje využití JIRA jako systém helpdesku. Neuvádí přitom definici pojmu helpdesku ani aktuálně využívaný helpdesk systém. Z tohoto důvodu je praktická využitelnost nižší.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 102438