SOBEK, J. Software pro podporu výuky znázorňující principy směrovačů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.

Posudky

Posudek vedoucího

Vychodil, Petr

Studen Jiří Sobek splnil z velké většiny požadované zadání. Pouze aplet znázorňující vnitřní strukturu směrovače mohl být podrobnější. Naopak nad rámec zadání byly vytvořeny aplety znázorňující směrování v sítích. Při konzultacích byl student aktivní, přicházel sám s možnými rozšířeními práce. A jeho přístup přesahoval bakalářskou práci. Rovněž s literaturou pracoval nadstandardně. Navrhuji klasifikovat výborně, A.

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Formální zpracování práce A 20/20
Využití literatury A 10/10
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) A 20/20
Splnění zadání A 47/50
Navrhovaná známka
A
Body
97

Posudek oponenta

Vymazal, Michal

Student požadované zadání splnil v celém rozsahu. Po formální i obsahové stránce je práce na výborné úrovni. Vytkl bych pouze použití anglických názvů ve vytvořených apletech (router) a drobné gramatické chyby. Student se v práci často odkazuje na vytvořené webové stránky, které mají sloužit jak studentům, tak i široké veřejnosti, tyto stránky bohužel nejsou dostupné online. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou A/97

Dílčí hodnocení
Kritérium Známka Body Slovní hodnocení
Splnění požadavků zadání A 20/20
Odborná úroveň práce A 48/50
Interpretace výsledků a jejich diskuse A 20/20
Formální zpracování práce A 9/10
Navrhovaná známka
A
Body
97

Otázky

eVSKP id 32259