SOBEK, J. Software pro podporu výuky znázorňující principy směrovačů [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2010.
Studen Jiří Sobek splnil z velké většiny požadované zadání. Pouze aplet znázorňující vnitřní strukturu směrovače mohl být podrobnější. Naopak nad rámec zadání byly vytvořeny aplety znázorňující směrování v sítích. Při konzultacích byl student aktivní, přicházel sám s možnými rozšířeními práce. A jeho přístup přesahoval bakalářskou práci. Rovněž s literaturou pracoval nadstandardně. Navrhuji klasifikovat výborně, A.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Formální zpracování práce | A | 20/20 | |
Využití literatury | A | 10/10 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Splnění zadání | A | 47/50 |
Student požadované zadání splnil v celém rozsahu. Po formální i obsahové stránce je práce na výborné úrovni. Vytkl bych pouze použití anglických názvů ve vytvořených apletech (router) a drobné gramatické chyby. Student se v práci často odkazuje na vytvořené webové stránky, které mají sloužit jak studentům, tak i široké veřejnosti, tyto stránky bohužel nejsou dostupné online. Práci doporučuji k obhajobě a hodnotím známkou A/97
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | A | 20/20 | |
Odborná úroveň práce | A | 48/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 9/10 |
eVSKP id 32259