NOVOTNÁ, L. Marketingový výzkum spokojenosti zákazníka pro Vinařství Rozařín [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2016.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | C | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | C | ||
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | ||
Práce s informačními zdroji, včetně citací | B |
Tato bakalářská práce byla vypracována zodpovědně a svým rozsahem dle mě překonává požadavky kladené na bakalářskou práci. Teoretická část bakalářské práce byla vypracována dostatečně a vymezila jasně pojmy, které se v oblasti marketingové analýzy používají. Cíle práce bylo dosaženo, průzkum byl kvalitně zpracován a vyhodnocen. Byly z něj vyvozeny odpovídající závěry. Je důležité, že autorka práce si uvědomila na co výzkum je a jak jej využit v praxi. Například na stráně 74 uvedla: “Cenu bych nedoporučovala snižovat na úkor kvality, jelikož z výzkumu vyplývá, že kvalita je pro zákazníky nejdůležitější.„ s čím já osobně mohu jen souhlasit. V rámci textu jsem nalezl jenom pár nepřesností, například na straně 43 je uvedena tabulka 2., která se jmenuje: “Vývoj meziročních změn HDP v ČR v letech 2009-2014“, přičemž v tabulce jsou uvedeny roky 2010-2015. To samé se opakovalo v tabulce 3. a tabulce 4. na straně 44. A můj poslední komentář k této práci se zaměří na návrhovou část, kde autorka na straně 76 hovoří o reklamě jako o prostředku na získání nových zákazníků. Zde je navržená reklama v celostátních časopisech bez podrobného průzkumu, zda tyto časopisy čtou potencionální nový zákazníci. Reklama by mohla minout cíl této inzerce – získání nových zákazníků. Právě tuto oblast vidím jako potencionální prostor, kam by autorka měla směřovat své úsilí, pokud by tato práce měla pokračovat v diplomovou práci. Celkově tuto práci hodnotím velice pozitivně a doporučuji ji k obhajobě.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | A | ||
Práce s informačními zdroji | A |
eVSKP id 94707