KUNC, T. Zřízení a provoz fitness centra. [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská. 2013.
Samostatná práce s přímými výstupy do praxe pro autora, která splňuje nároky kladené na tento typ odborné práce. Otázka přo obhajobě práce: Pokud analyzujeme personální obsazení vašeho fitness centra, je zde převaha nevýrobních míst nad těmi, kteří tvoří příjmy. Čtyři cvičitelky a trenéři proti čtyřem recepčním, majiteli a úklidové firmě. Bylo by možné racionalizovat personální složení a tím zvýšit produktivitu fitness centra?
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | A | Cíl práce byl splněn, bakalář vytvořil dostatečně podložený návrh pro provedení svého podnikatelského záměru. | |
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | A | Byly zvoleny odpovídající metody pro vytvoření práce. Při řešení vybrané problematiky se zabýval v dostatečné šíři s potřebným obsahem. Obsah práce má logické návaznosti. | |
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | B | Bakalář popisuje dostatečně dosažené výsledky, závěry odpovídají analýze a stavu v daném prostředí. | |
Praktická využitelnost výsledků | A | Výsledky práce je možné využít ve vlastní praktické činnosti bakaláře, kterou může být založení a provozování uvedené společnosti. | |
Uspořádání práce, formální náležitosti, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | B | Odpovídá požadavkům na BP. Terminologie a jazyková úroveň odpovídá menším zkušenostem bakaláře s vypracováním odborné práce. | |
Práce s informačními zdroji, včetně citací | A |
Bakalářská práce Tomáše Kunce se zaměřuje na ne zrovna snadné téma. Problematika zřízení a provozu fitness centra je náročným podnikatelským záměrem v současném konkurenčním prostředí na trhu. Ve vymezení problému a cíle práce mi chybí shrnutí použitých metod. Práce je napsána tak, že první obecná část nevybočuje ze standardu, naopak, bych po uvedení obecností v teoretických východiscích očekávala specifičtější informace například o použitém dotazníku a způsobu analýzy kvality konkurenčních fitness center. Na s. 37 – 39 následuje popis volnočasových aktivit bez vztahu k tématu fitness a aktuálnosti tohoto tématu, navíc jsou chybně směšovány pojmy sport, tělovýchovná aktivita a aktivity ve volném čase. Ne úplně zřejmý je v souvislosti s tématem práce důvod uvedení zájmových kroužků, důraz na zájmy dětí, pohybový rozvoj a životosprávu dětí atd. (s.38), pokud autor na jiném místě práce zmiňuje věkové rozmezí potenciálních klientů od 15 let. Podobně se jeví nesmyslně např. na s.39 popis sportu jako součásti kultury a jeho působení na člověka ve všech etapách ontogeneze (cituji: „...rozvoj dítěte od narození, až do jeho vstupu do školy…“). Druhá část práce od s.40 po s.62 nabízí konkrétní souhrn informací, včetně analýz zahrnutých do příloh. Pouze mám připomínku k výroku na s.51 (cituji:“ …prostory budou vybaveny špičkovými zařízeními předních světových značek…“). Jedná se o velmi obecné tvrzení, které neodpovídá ceníku jednotlivého vybavení uvedeného v příloze č. 5. Prosím v diskuzi o vysvětlení. Kapitola Vlastní návrhy řešení naopak nabízí souhrn informací a dat, které mohou být velmi užitečné pro podnikatelský záměr. Proto ji považuji za velmi důležitou a významně zvyšující celkovou úroveň práce. Připomínky k práci: 1.Práce je psána střídavě v 1. osobě jednotného čísla (např.s.18, s.44), 1.osobě množného čísla (např. s.40, s.47) a 3. os. j.č. (např. s.40), nebo autor vystupuje jako „společnost“ (s.42, s.48), což je zavádějící a matoucí. 2.Chyby v interpunkci (např. s.11), gramatické chyby (s.40 „vyplívá“), střídání přítomného, budoucího a minulého času bez nějaké logiky (s.48, s.61), stylistické chyby (s.61) aj. 3.Chyby v citacích (např. s.34, s.35, dále v Seznamu použité literatury, chyba ve jméně cituji:“Keřkovksý“) 4.Nesprávné odkazy na přílohy (např. s.45 odkaz na Přílohu 7 místo na P. 9, dále s.51 nesprávný odkaz na Přílohu 4).
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění stanovených cílů | B | ||
Zvolený postup řešení, adekvátnost použitých metod | B | ||
Schopnost interpretovat dosažené výsledky a vyvozovat z nich závěry | D | ||
Praktická využitelnost výsledků | B | ||
Struktura práce, použitá terminologie a odborná jazyková úroveň | E | ||
Práce s informačními zdroji | C |
eVSKP id 65906