SKALICKÝ, P. Referenční zdroje napětí a proudu [online]. Brno: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta elektrotechniky a komunikačních technologií. 2011.
Student splnil zadání jen s drobnými výhradami (které nemohou pokazit dojem z celkového výsledku), v dostatečném časovém předstihu, což s ohledem na skutečnost, že se jedná o distanční formu studia, je velmi pozitivní. Velmi dobrých výsledků bylo dosaženo aktivním přístupem k vypracování zadání vč. konzultací, na které přijížděl diplomant nachystán a s řadou zajímavých myšlenek. Formální zpracováníá práce je také velmi dobré. Student pracoval samostatně a k tomu využil potřebnou literaturu. Zdrojů možná mohlo být o něco víc.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění zadání | A | 45/50 | |
Aktivita během řešení a zpracování práce (práce s literaturou, využívání konzultací, atd.) | A | 20/20 | |
Formální zpracování práce | A | 18/20 | |
Využití literatury | B | 8/10 |
Ačkoli je předložená práce velmi důkladně zpracována tak nesplňuje zadání bezezbytku. Co v práci postrádám je diskuze doporučení oblastí použití jednotlivých typů struktur referencí. Po odborné stránce se jedná o kvalitní práci. Rešeršní část je kvalitně zpracována a v praktické části simulovány tři rozdílné struktury referencí. Pro simulace byly použity modely tranzistorů používané ve cvičeních předmětu MNAI, ovšem bez popisu o jaké modely se jedná. Vypovídací hodnotu simulací by určitě podpořilo, kdyby použité modely byly svázány s nějakou konkrétní výrobní technologií. Přes ojediněle se vyskytující těžkopádné formulace je formální zpracování práce na velmi dobré úrovni. Text je přehledně členěn do obsahově odlišitelných kapitol a prakticky prost překlepů. Co by se dalo vytknout je použití velmi vágních hodnotících výrazů - "velmi mírný vliv" nebo "větší". Není jasné co si pod těmito pojmy představit.
Kritérium | Známka | Body | Slovní hodnocení |
---|---|---|---|
Splnění požadavků zadání | C | 15/20 | |
Odborná úroveň práce | B | 40/50 | |
Interpretace výsledků a jejich diskuse | B | 17/20 | |
Formální zpracování práce | A | 10/10 |
eVSKP id 40956